torsdag 26 februari 2009

Pulkääää












Idag så åkte jag till Pillan, först satt vi bara och dega och försökte fixa hennes blogg men de gick ju dock inte så bra. Efter de tog vi med oss vovven, en bäbis pulka och ett tefat och åkte pulka. As roligt, satt två stycken på ett tefat, hjälp. Förstår inte riktigt hur vi fick plats men Pillan har ju kroppsstorlek som en 3-åring så iofs så kanske de inte va så konstigt. Iallafall, blöta och trötta så gick vi hem till Pillan och snackade med Lajnie. Bestämde oss för att ta med sexan minus Jullpän, tillbaka till pulka backen tonight med oboy och shit. Ska bli riktigt jävla kul faktiskt. Så nu väntar jag på att dom ska komma hem från träning så vi kan ta och åka iväg till Pillan och pulkabacken. Imorgon ska jag till Falun och kolla på SM. Vårat lag har ju kommit till kvartsfinal men jag kan ju som sagt inte spela. Mami och jag funderade på om vi skulle åka in lite tidigare och kika i affärer så vi får se. Sen Lördag är de ju också SM matcher sen på kvällen är jag ensam hemma så hmm, vem vet vad kvällen blir av då. Troligtvis massor med flickor. Och just de som avslut på det här så grattis Alex Holmgren på 18-års dagen :)!!! Beeeeeeesos


Förresten så är Lady Gagas soundtrack låt Fashion, riktigt jävla bra så lyssna på den.


/ B

Inga kommentarer: