söndag 22 februari 2009

Si yo fuera un chico

Skriver ett lite snabbt inlägg. Har nästan ingen röst kvar, eller jo lite kanske men den är hes som bara den. Hostar konstant. Igår somnade jag med kläderna och allting på innan min kära syster Sandra kom in i mitt rum vid 2 så då gick jag ner och tvättade av mig sminket och kröp ner under täcket. Vaknade klockan 12 imorse, sjukt skönt att jag fick soooooova! Käka frukost med Mami och nu ska jag fixa mig sen iväg på Jullpäääns match. Följer väl med hem till henne sen så får vi väl se vad vi hittar på. Nått riktigt trevligt hoppas jag på iaf :) Nå mer planer har jag inte för ikväll, nå mer planer behövs nog inte. Har allt jag behöver. Imorgon så ska jag nog festa med flickorna, och på tisdag ska jag träna innebandy för första gången på typ 2 veckor. De är lite nervöst. Men nu ska jag ta och kila, uppdaterar kanske från Julle sen. Ha en mysig söndag, au revoir.


/ B

Inga kommentarer: