torsdag 5 februari 2009

Take your life with cocain


Efter min sköna promenad och så tog jag och Ronja och bestämde lite om morgondagen. Blir de där Tour de Suede iallfall. Brukar inte vra på såna grejer men jaa, Ronja bestämde för att dra med mig så de blir väl kul :) på Lördagen sen är de maatch och sånt, blir väl någonting mysigt på kvällen sen Söndag är de match igeeeen. Hoppas jag får spela me de får jag kanske reda på den här träningen. Iallafall, imorse var de nationella. Gick fakitskt ganska bra, mycket bättre än den första delen. Man fick ju ett ämne och jag valde "Nya tider" och då skulle man skriva sin åsikt om skolan skulle vara från 11.00 till 18.00. Så jag skrev ett debattinlägg och jag är fakitskt rätt nöjd. Satt i ungefär 2 timmar. Lite segt sådär. Hade en lektion efter de, gick igenom lite prov grejer och sen fick vi sluta 12 ist för 20 över 12. Nu sitter jag bara här, ska kika igenom Gossip Girl avsnitten som jag har missaaat. Gaah, blir tokig. Har ingen tid för de nå mer men nu ska jag skärpa mig. Ska nog kika 90210 ocskå. Ikväll är de träning :) Poljubac


Bilden föreställer mig när jag dör - made by SP


/ B

Inga kommentarer: