onsdag 11 februari 2009

No guapo

Imorse när jag vaknade hade jag kanske fått världens mysigaste sms. Sånt där sms som man blir glad av och bara måste le. Smset va från Julia som skrev att vi måste gå till vindskyddet med täckbyxor och allitng och bara mysa och grilla korv och sånt. Kan inet bli mysigare än så. Vänner man inte har umgåtts med på ett tag vill man göra något roligt med när man väl gör de, och en sån här sak skulle vara världens roligaste grej. Bara släppa allt och grilla korv. Kommer ihåg i somras när jag, Linnéa, Cecilia och Julia bakade kladdkaka och gick till vindskyddet och satt där och bara pratade och fikade. Hur mysigt som helst, när man är sådär typ långt ute i skogen så måste man ju prata och då blir det om allt mellan himmel och jord. Iallafall Julle, du har gjort min dag idag! Imorse vaknade jag upp av att Sandra och hennes 3 kompisar satt och käka frukost, dom ska ju åka kortvasan så dom skulle ut till Skogsvallen och åka lite skidor. Vilket jag också skulle ha gjort idag men min fot tillåter ju inte mig att göra de så det blir nog inne dag idag. Men imorgon ska jag dra mig till skolan, saknar min klääeessss. Rolig sak de där om hur man kan sakna vissa personer hur mycket som helst och andra inte alls. Men nu ska jag städa på mitt rum och sen sätta mig utanför dörren och ta lite firisk luft tror jag. Pussis

Bilden säger allt, ingen nämnd är glömd!
/ B

Inga kommentarer: