tisdag 10 februari 2009

Day after day

Går i ide snart, helt seriöst. Det är 9 minus ute, 9 minus. Huhu, helt sick. Men en annan har ju "tur" som inte kan gå ut utan är fast inomhus med Pineapple Express på repeat och en fet fot. Men vad ska man göra? Snart får jag väl nått ryck så jag städar mitt rum eller nånting så. Jag är så uttråkad så jag vet inte vad jag gör. Iallafall så va kvällen helt lugn, kikade på lite filmer, gosade med sötvovven, va arg för att jag inte kan gå och käkade alvedon i massor. Men livet har sina goda stunder va? Brist på såna just nu bara. Och imorse fick jag en utav mina smartaste ideér hittills. Jag tänkte att jag kanske skulle pröva gå på foten som vanligt, de kanske inte gör nå ont. Mm, jo tjena. Pussa golvet efter första steget och har ont som aldrig förr. Mitt IQ låg nog på 0 imorse. Iallafall så ska jag nog fixa min ögonbryn lite och kanske locka håret om jag får riktigt tråkigt annars bara film och ta de lugnt. Om någon har något annat förslag på vad man kan göra så hör av er. Beso

/ B

Inga kommentarer: