tisdag 10 februari 2009

So lady

Jag undrar vad man dör av först. Att man är fast i sitt hus eller att man är uttråkad. Irriterad på allting är jag också. Kanske märks i mina fina inlägg. Har iallafall kollat på Charlies Änglar idag, as bra film. Jag har alltid velat vara såndär super tjej som slåss och grejer. Saknar dock förmågan att vara en. Iallafall så blir det ingen skola imorgon heller, för vi har ute dag och jag kan inte komma nån vart plus att de känns inte så bra att stå i 2 decimeter snö när jag inte enskan få på mig en sko på min fot. Men de kanske blir skola på torsdag, får se hur jag känner mig då. De gör ju så satans ont allting. Går bara till 10 över 1 på torsdag så de borde inte vara nå problem. Men helst av allt vill jag trääääna. Fotboll, men även innebandy. Aja nu ska jag sluta gnälla och ta mig i kragen. Mami har bestämt att vi ska käka kinamat today och de har jag absolut ingenting emot, så gott så :)!! Annars blir de väl bara film och sånt, ska försöka börja på mitt so arbete för MVG. Ska skriva om Israel, fråga mig inte varför men ja. Det är ju rätt mycket konflikter och sånt så de kan bli intressant. Tills vi hörs igen, au revoir.

/ B

Inga kommentarer: