onsdag 25 februari 2009

Soliento

Igår så hann jag inte skriva nå blogg. Satt knappt vid datorn överhuvudtaget. Vaknade vid 10 nån gång kanske, as trött. Kikade på film och käka frukost. Fortsatte vidare och kolla på massor av filmer tills kvart över 5, då hade jag innebandy träning. Försökte träna så gott de gick. Men redan på uppvärmningen började jag känna av foten. Hann vara med på två övningar sen fick jag gå och sätta mig. Jag va så sjukt sur och arg så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Väntade tills träningen va slut då åkte jag hem och käka och duscha sen hem till Camilla. Jag, Linnéa, Annika, Cecilia och Camilla gick våran dagliga promenad till ica och sådär sen hem till C och kika på "Den rätte för Rosing", Linda Rosing är dock inte min favorit och ingen annans heller så vi satt och kommenterade henne osv. Efter det kiake vi på The Mentalist, nån ny serie som faktiskt va riktigt bra. Efter de kikade vi på Tila Tequila. Nån tjej där va helt jävla tokig, hon hoppa på en annan tjej och drog henne i håret och allting. Efter de så åkte jag och L hem. Somnade ganska direkt och idag så vart de Gävle med Lajnie. Hittade en snygg oversized kavaj och en brun väska. Riktigt nöjd med de. Har varit där hela dagen och nu snart kommer väl L så blir de bara film och massa mys. Imorgon har jag inga större planer men kanske bastu och grejer. Man vet aldrig vad som händer. Slänger upp lite bilder senare från i Måndags och mina ny inhandlade grejer :) Beeesssos

/ B

Inga kommentarer: