onsdag 11 februari 2009

Forgive and forget

Ryck upp dig människa. Ta en rejäl titt i spegeln och se vad du har blivit. Hoppas att du är rejält stolt över dig själv. Allt du har gjort har du gjort bara för att du själv ska få de du vill ha. Vänner är något främmande för dig. För att ha vänner betyder att man måste offra saker för att behålla dom och ställa upp för dom 110 % alltid. Det är något du inte kan och de är något som inte passar dig med tanke på att allt bara ska handla om dig. Ett förlåt kommer du inte långt med, ignoreringen förlorar du bara på. Jag hoppas du lär dig något av de här, jag hoppas att dom vännerna du har kvar inte behöver gå igenom samma sak som jag har. Och jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig inte ett dugg. Ingenting du gör kan få de du gjort ogjort. Ta dig en tankeställare och kom tillbaka när du har tänkt igenom de här ordentligt. Adios


/ B

Inga kommentarer: