lördag 21 februari 2009

Ice ice baby

En fruuusen B tänkte skriva ett blogginlägg. Vart lite huller om buller idag med mina planer. Började med att jag åkte till stan med Hanna och fika. Mycket trevligt, pratade mycket och länge. Kunde behövas. Tog en kopp te bara, hade så jävla ont i halsen så de vart inte så mycket mer för mig. Efter de gick vi till Kicks och så och kika lite, sen fortsatte vi våran färd mot KB och köpte klubbor och sen till Hannas mormor för lite mer fika och skjuts hem av hennes Mami. Kom hem och käka med mamma, pratade länge med henne om allt som händer och mycket mer. Efter de tog jag cykeln till Julia, ångrar dock nu när jag har kommit hem att jag bara tog en tunn sommarjacka. Iallafall när jag kom till hennes mami så låg vi bara i soffan och pratade sen tog hon sitt pick pack så gick vi över till Papi Berg. Käkade tacos där sen så fick vi skjuts till Jernvallen, kikade på min match med Lingvall och Sophia, så jävla sköna. Åkte i andra perioden till meeeelodifestivalen. Första gången jag kikade på de i år, kan inte påstå att de va nå bättre i år än något annat år. Men vi kikade på de iallafall sen så CYKLADE jag hem i snöstorm och massor med minus. Ingen hemma när jag kom hem, roligt.. Satte på mig lite sköna kläder och nu ska jag krypa ner under täcket med en film och dricka honungsvatten. Kan behövas, hostar som en tok och är hes som jaa jag vet inte vad. Imorgon ska jag kika på Julias match sen följa med hem till henne, får se vad vi hittar på. På måndag blir de fest med flickorna, och sen tisdag tror jag att jag ska träna. Får se hur de går. Som avslutning på mitt fina inlägg vill jag bara säga att jag älskar alla som ställer upp för mig när de verkligen behövs, guld guld. Men nu väntar mitt honungsvatten så besos.


/ B

Inga kommentarer: