tisdag 17 februari 2009

Suck whitout you

Godmorgon eller god eftermiddag. Idag vart de ingen praktik för mig. Har legat med feber och halsont. Igår så åkte jag och Mami och hämtade biljetter hos Tesa och sen hem och sängen direkt. Somnade ganska tidigt och de va skönt kan jag säga. Sov inte mycket, vaknade minst 5 gånger av att halsen värkte och att jag svettades och frös på samma gång. Uscha, uscha. Vaknade iallafall vid 11 imorse. Käkade kålpudding som farfar hade varit förbi med på morgonen och sen kikade jag på film. Baileys Million och Min bäste vän. Den senaste filmen, Min bäste vän, den va sjukt bra. Dock på franska men rejält bra. Efter den tog jag mig en låååång och varm dusch. Efter de vart de ansiktsmask och måla naglarna lite, mörklila. Älskar de nagellacket. Sen kom Mami hem och hon hade köpt semlor, mysmys. Nu håller jag på och fixar lite. Ska iväg och kika på modevisning för min syster som ska vara hårmodell!! Polhemsfrisörerna som går tredje året har en visning och då ska min syster gå som modell. Därför har hon klippt lugg och färgat mörkt. Ska bli ritkigt roligt att se. Ska knäppa massa kort som jag kan lägga upp sen. Imorgon blir de nog ingen praktik heller. Ska nog plugga fysik och bara ta de lugnt, har fortfarande feber. Men nu är de ett stort frågetecken vad kvällens outfit bilr (?). Fixar väl de och lägger upp en bild sen. Poljubac


/ B

Inga kommentarer: