onsdag 11 februari 2009

Taggad

Kan man blir mer taggad än såhär? Neee, tror faktiskt inte de. Pratade med Cecilia idag och hon sa att dom hade snackat om att vi tjejer skulle åka längdskidor på lovet och sen basta och grejer. Kanske hur najs som helst, mysigt as hell. Behöver en sån dag med mina flickor vavava :) Och sen har jag och Lajnie snackat om att dra till Stockholm också, drar väl med några sötnosar då också. Nej, men allt känns perfekt. Nu i helgen så är det ju alla hjärtans dag kanske drar till nån fest om jag kommer dit haha och sen blir de väl Lajnie typ och även Jullpan tror jag. Nästa vecka har vi prao,hur det ska gå för mig är dock ett frågetecken. Skulle ha praoat på Monroes men de blir lite svårt med kryckor så ska prata lite med våran mentor imorgon och höra om han kan fixa ett bättre ställe eller om jag får ha lektioner hemma eller om jag blir kvar i skolan, Robert löser väl säkert de där. Ikväll så tror jag att jag ska dra över nån hit som vill kolla på film med mig. Huhu, får se vem de blir. Men over and out folks, au revoir.


/ B

Inga kommentarer: