torsdag 12 februari 2009

Kära blogg

Kära blogg. Idag har jag varit i skolan för första gången på ehrm, 5 dagar kanske. De va rätt så roligt, hade 2 lektioner, käkade sallad från ica och åkte hem med Lajnie och kikadep å Wildchild, Lejonkungen 3 och Allt om min buske, ritkigt mysigt. Efter de följde vi med Lottis till ica och sen hem till Linnéa för att kolla på Hata Göterborg, gaah. Sjukt bra film! Efter de följde jag med till träningen och satt där och pratade med Alexandra och Jeffi som inte heller tränade. Åkte hem och käka mat med Mami sen hade jag så jävla ont i foten så de va nå helt sjukt. Nu sitter jag bara här så jag hade tänkt plugga lite Español och fysik. Har spanska prov imorgon så de kan behövas att jag tar tag i skiten. Och imorgon ska jag tillbringa dagen med min soeta vän Lajnie. Kanske ska hem till Jesper, dom hade lan där och om man tänker på hur mycket annat de finns att göra i Sandviken så är de nog de enda roliga. Annars blir de väl en lugn dag. Sen på lördag är de alla hjärtans dag, hatar dagen. Vet inte varför men allt ska vara så överdrivet. Iallafall så fick jag min avslutningströja idag och den är mysig as hell. Nu blir de plugg och mysgrejer. Besos

Ett stort tack till Alexandra Dahlund som förgyllde min dag genom att prata med mig i 1 timme och 15 minuter. En vän man kan prata med när som helst behövs, tack för den gumman!


/ B

Inga kommentarer: