söndag 8 februari 2009

Kryckor

Idag spelade vi match mot Strömsbro, Hanna Berg stod i mål. Hon va kung, dock hade vi inte stjärnan LW i mål vilket var lite tråkigt med Hannie va as bra. Cirka 10 minuter in i första perioden så kliver jag på en tjejs klubba så foten viker sig och jag landar på den. Pang, gjorde sjukt ont, jag brukar faktiskt inte grina när jag gör illa mig men idag gjorde jag de. Smärtan va otrolig. Tårarna rann och rann och rann. Som plåster på såren så hade jag min älskade Papi där plus Jennifer som tog hand om mig. Iallafall så åkte jag till sjukhuset i Sandviken senare efter någon timme, vart skickad nästan direkt till Gävle så min älskade sis och min mami åkte med mig dit. Syster va übertaggad och körde runt mig i rullstol, röntgade foten men inget va brutet. Det va både bra och dåligt. För med tanke på att de inte va brutet så va ledbandet uttämjt och de tar längre tid att läka, kan ta upp till 3 veckor och då har vi SM. Är så jävla less på allt, har lust att stoppa huvve under jorden och stanna där tills allt har löst sig. Åkte hem och nu sitter jag här vid datorn med en fot stor som ett huvve och jaa har ont. Kan inte gå i skolan, hoppar på kryckor och allt är bara bajs nu. Blir sängen tidigt. Au revoir


/ B

Inga kommentarer: