torsdag 19 februari 2009

Confused

Sitter här och funderar lite. Har precis kikat på du är vad du äter med Mami och syster. Jag har ju varit skadad nu i snart två veckor, tämjde ut ledbandet och har inte kunnat träna på ett bra tag nu. Men ändå har jag liksom inte längtat tillbaka till innebandyn så mycket. Jag har längtat tillbaka till tjejerna och såna där små saker som efter träningar och såna grejer men aldrig riktigt till själva sporten. I 3 år ungefär har jag spelat nu och i början så va vi inte så jätte bra, vi vann några matchr men förlorade även några. Men nu har allt gått och blivit så jätte seriöst, kvarts final i sm och allting. Vi blir till och med besvikna när vi spelar oavgjort. Och just när man ska gå ner på två kedjor osv. då har jag alltid varit mitt emellan. Inte jätte bra och inte jätte dålig. Medelmåttig helt enkelt. Nu ska jag försöka träna på tisdag men jag känner mig inge sugen all. Vet inte vad jag vill just nu men så småningom så kommer de väl visa sig. Imorgon ska jag iallafall till Gävle med Mami och sen kommer Lajnie på OC mys och sen ska jag försöka träffa Julia som kommer hem från sthlm, mycket grejer som händer nu. Hinner kanske inte uppdatera imorgon, gör de när jag får tid. Besos

/ B

Inga kommentarer: