fredag 27 februari 2009

Sunshine

Pulka rocks. Igår så blev de ju pulka åkning. Jag, Camilla, Linnéa och Annika tog vårat pick pack och drog till backen. Väl där så snöade de som bara fan, men vi åkte och drack oboy och käka havrebollar. Vi hade riktigt trevligt faktikst. Man blir ju aldrig för gammal för att åka pulka. Efter ett tag tröttna vi så då vart de promenad hem till C och Lyxfällan sen nån vampyr film. Åkte hem vid 11 nån gång, kikade på Transformers sen pussa jag kudden. Imorse vaknade jag till att min älskade mami dammsugade. Mysigt uppvaknande. Sen så fort man började röra på sig uppe så kom vovven upp och börja sjunga opera. Om dagen slutar med migrän så bör nog alla veta anledningen. Iallafall, idag så ska jag hjälpa Mami och städa lite sen ska jag ta och åka till Falun för SM. Åker dock lite tidigare för att kika i affärer, är i stort behov av nya saker. Efter de blir de nog inte så mycket mer, kanske gör nått med nånav mina flickor. Och imorgon är planerna inte ritkigt klara än. Men nu ska jag ta min söta vovve på en promenad. Poljubac

Hoppas den nya designen uppskattas, för jag är då riktigt nöjd!


/ B

Inga kommentarer: