torsdag 19 februari 2009

OC

Min kväll och eftermiddag bestod av att kolla igenom hela första säsongen av OC! :) Sjukt längesen jag tittade på de så de va roligt att kika lite igen. Kom fram till att jg nästan hade glömt bort hela början. Aja, de vart hunden, OC och en brasa + upptinad kyckling. Kanske inte världens roligaste kväll men ja, den dög väl. Efter OC så kollade jag på Djävulen bär Prada, odck tycker jag att den är så långsam så den blir aldrig riktigt bra. Somnade tidigt gjorde jag också. Idag ska jag försöka komma ut lite och ta vovven på en promme sen hoppas jag på lite sällskap. Jag vägrar praktiken imorgon också, att stå ute och måla plankor från 8-15 de gör jag inte om. Plus att alla är så himla otrevliga. Jag förstår inte varför man måste vara otrevliga mot praktikanter, ja okej mn kanske bara träffas en gång. Men vill man verkligen att praktikanterna ska säga att de är de värsta stället dom har varit på bara för att folk är otrevliga? Jag fattar bara inte hur dom tänker. Om dom tänker överhuvudtaget. Tur att de va sista praoen för hela nian för jag har jämt så otur att hamna på såna ställen där de är jobbigt att vara eller där folk är otrevliga. Nu ska jag göra te och grejer sen tror jag att jag ska ta en stol och sätta mig ute på baksidan och sola! De ska börjas i tid :) Men jag uppdaterar nog senare. Au revoir

/ B

Inga kommentarer: