måndag 2 februari 2009

Realy race

Efter en inte allt så lyckad gårdag så blickar jag framåt mot idag. Gick i skolan och så, fick tillbaka mitt so prov på Afrika, inte ett enda fel. MVG alltså :) Måste skryta lite för jag är faktiskt jätte nöjd, har aldrig fått alla rätt förut. Brukar ju alltid vara någonting man missar. Men inte den här gången. Hade även svenska två gånger idag. Gick igenom nationella som vi ska ha imorgon. Känner mig lugn och nervös på samma gång. Det gäller mycket men ja, jag tror de kommer gå bra. Iallafall, efter skolan åkte jag, Cecilia & Blondie till stan och inhandlade en foundation. Blondie köpte brun utan sol och Cecilia nån mössa och lite grejer. Hade ritkigt trevligt, vart latte och muffins på donken också. Ibland måste man ju vara lite småtjock och fika. Efter de cyklade vi hem i cirka 11 minus. Kände att mina kläder inte riktigt var så bra att ha men ja jag överlevde iaf. Käkade nyss Papis berömda lasange och nu ska jag inte göra mycket mer än att bara sitta här och ta de lugnt. En alvedon skulle sitta fint för min huvudvärk också. De va dagen idag, over and out.


/ B

3 kommentarer:

Anonym sa...

jävla tjat om att du hade ett mvg. GRATTIS!!!!!!! DU ÄR BÄST!!!!!!!!! BARA DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTTTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DU ÄR MIN IDOL OCH MIN ÄNDA GUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Anonym sa...

ps: föresten kan jag få din autograf?

// anonym beundrare

Anonym sa...

men din jävla fitta, nu räcker de. har du en åsikt skriv ut ditt namn och stå för vad du säger.