måndag 23 februari 2009

Ben&Jerry's

Igår kikade jag på Julias match med Papi Berg. Dom hade kanske historiens sämsta domare. MEn de orkar jag inte gå in på. Följde med hem till Jullan iallafall, käkade och sånt. Hjälpte henens lil sis med hår och kläder och smink, riktigt trevligt. Så söt unge. Sen kom Lajnie på besök, så vart de Ben&Jerry's mys och film. Filmen hette Grave Dancers och den va faktiskt riktigt bra. Jag brukar ju inte kika så mycket på skräck filmer. Inte ritkgt min ty av filmer kanske, men den va bra. Kom hem vid 11 nån gång, hostade sönder. Drack lite honungsvatten och sen sängen och soooova. Somnade inte på ett bra tag så jag kikade på film istället. Vaknade imorse vid 11 nån gång, satt och kika på Saltkråkan med sis sen så stääädade jag mitt rum. De ser förjävligt ut, kläder överallt. Aja, ikväll blir de fest då, har dock inga kläder så jag funderar på Gävle eller Valbo men tror inte jag orkar buss. Men vi hörs väl kanske senare eller imorgon. Ska slänga upp mycket pics den här gången. Au revoir


/ B

Inga kommentarer: