måndag 9 februari 2009

Chasing pavements

2cool 4school. Neeeeeee. Men de vart inge skola idag iallafall, har haft så ont så de va mycket bättre och vara hemma. Imorgon blir de dock skola. Skit tråkigt med kryckor. "Hej tyck synd om mig jag har kryckor" typ. Tusen frågor, vad har du gjort? Vad har hänt? Har du brutit något? Mitt svar kommer nog bli att jag har spelat innebandy. De får räcka tills jag orkar svara med detaljerat. Efter en ganska sömnlös natt så vaknade jag imorse, foten värkte mer så jag började med frukost och en alvedon och en ipren. Kändes som att jag behövde de. Började kika på Wildchild, as bra film. Sen kom farmor och farfar med käk. Satt med dom ett tag sen kollade jag klart på filmen. Tror jag ska ta och duscha lite nu iallafall, kan behövas haha. Efter de blir det väl film och så. Har kanske missat muntliga nationella i engelska idag också. Jag blir tokig. Hatar kryckor, bandage och en fet fot. Hatar att jag inte kan komma nån vart, kan inte cykla, bussarna går 3 gånger om dagen ifrån Stensätra. Och så roligt är de inte att åka bil överallt. På lördag är det förresten alla hjärtans dag, de är mysigt. Nå andra helgplaner har jag nog inte. Men ska ta och duscha nu iallafall, poljubac.


/ B

Inga kommentarer: